דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כניסה לעולם ה-JAVA - היום יותר מאי-פעם 

מאת    [ 29/11/2010 ]

מילים במאמר: 536   [ נצפה 2581 פעמים ]

לא מזמן התקיים כנס RED-HAT במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. בכנס, כיבדו את קהילת LINUX ו-JBOSS הישראלית כמה VP נכבדים מ-RED-HAT העולמית. אני נכחתי בכנס, ומאוחר יותר גם הרציתי בנושא מסויים באחד המסלולים. אין ספק שהנאומים והסקירה לה זכינו במליאה היתה הפגנת נוכחות ועמידות מרשימה ובמיוחד לנוכח השנתיים ה"רעות" שעברו על עולם ההיי-טק ברחבי העולם (2008-2009). השורה התחתונה של נאומי הפתיחה, מעבר ל'מבט לעתיד' ול'ריצה קדימה' היתה דווקא הקביעה לגבי הפעילות של RED-HAT בשנתיים הקשות האחרונות, נסכם זאת בשתי מילים: גדילה והתרחבות.

המספרים שנגלו לעיננו לא הותירו מקום לספק. התפוצה של UNIX באופן כללי ושל LINUX גדלה באופן משמעותי בקרב ארגונים. ניתן לייחס זאת למצוקה במשק אשר דוחפת ארגונים לפתרונות פתוחים, זמינים וזולים אבל זוהי רק סיבה אחת מיני רבות. כראש תחום JAVA בג'ון ברייס הדרכה, שמתי לב שבתקופה האחרונה הביקוש למפתחי JAVA עלה. המרצים שלנו עסוקים מתמיד, ארגונים רבים פונים אלינו במטרה לקבל הכשרה לעובדים שלהם מהסביבות הנוכחיות לפיתוח בסביבת JAVA ו-JEE. בנוסף, ניכר שבוגרי ההסבות שלנו מצליחים למצוא תעסוקה בעזרתנו או בלעדיה בקלות רבה יחסית. לתופעה זו, קיבלתי הסבר מהגדלת נפח הפעילות של RED-HAT העולמית, שלא פסחה על ישראל כמובן. כאשר ארגון מבצע את המעבר לפלטפורמות פתוחות, המתבססות על UNIX, אם אותו ארגון מפתח לתעשייה ה-IT וה-ENTERPRISE, הצעד המתבקש הבא הוא שימוש ב-JAVA וב-JEE. JAVA נולדה ובעיקר חיה ב-UNIX.

לאור זאת, ברצוני להזכיר, שוב, את פעילותנו הענפה בתחום ה-JAVA ולהדגיש מדוע כדאי לבצע את המעבר לעולם ה-JAVA דווקא בג'ון ברייס.

לג'ון ברייס ניסיון עצום של למעלה מ-10 שנים בהעברת קורסי לימודי מחשבים וביניהם קורסי Java. למרכז התמחות בכל התחומים בסביבת Java: Basics, Design, Performance, J2EE, J2ME וכמובן פיתוח למכשירי Android. שת"פים עם ספקים מובילים - שיתוף פעולה הדוק עם IBM והמוצרים מוכווני J2EE ו-JAVA כגון Eclipse, RAD ו-WEBSPHERE, שימוש במגוון תכנים בהתאם לסביבה המועדפת על הלקוח- תכנים פנימיים SUN, ORACLE, IBM, BEA, JBOSS, עבודה צמודה ושת"פ מלא עם חברת מטריקס, הנציגים הבלעדיים של JBOSS ישראל. מקצועיות - סביבות תירגול רבות המגוונות המוכוונות לצורכים האמיתיים של הלקוח הכוללות מעבדות מקוריות של הספקים השונים, ידע וניסיון רב מאוד ב"תפירת" קורס והתאמתו לצרכי הלקוח, צוות מדריכים מיומן מקצועית והדרכתית עם ניסיון של אלפי שעות בהדרכת הקורסים בסביבת JAVA-J2EE.

בקורסים משולבים מרצים המגיעים הישר מהתעשיה ועובדים במתן פתרונות ב-J2EE, JAVA והמוצרים הנלווים, ניהול מקצועי ייחודי תוך יישום לקחים של מאות קורסים שונים ו"יציאה מהקופסא" בעיצוב קורסים ייחודיים וחדשניים ללקוחות. שיתוף צוות מדריכים חיצוניים מהחברות המובילות בשוק בכל תחום ותחום והעסקת טובי המדריכים והמנוסים שבהם, ספציפית לכל קורס וקורס. חשיפה מוקדמת לכיווני התפתחות חדשים וגרסאות חדשות ושימוש בנושאים אלו כערך מוסף תוך שילובם בקורסים השונים. קיום סדנאות ללא תשלום במגוון נושאים חדשניים ומקצועיים לקהל הלקוחות. שביעות רצון יוצאת דופן בקרב לקוחות ג'ון ברייס הדרכה בתחום הג'אווה. תפעולית - ניהול מקצועי ואדמיניסטרטיבי של שבוע Oracle, כנס המחשוב הגדול בישראל, בשיתוףOracle ישראל המקדיש נתח לא מבוטל לתחום ה-JAVA וה-J2EE. נסיון עשיר - נוכחות מאסיבית אצל הגדולים שבלקוחות: חברות מהמובילות בשוק, גופים ביטחוניים, חברות תקשורת וסלולר, בנקים מסחריים מובילים, בתי התוכנה הגדולים וחברות הייעוץ הגדולות באופן בלעדי. ניסיון רב בהסבות הכוללות הכשרת חסרי רקע בתכנות, בעלי רקע בתכנות פרוצדוראלי ובעלי רקע ב-OOPL. ליווי קורסים ארוכים בפרוייקט מלווה המאפשר להתנסות ולהטמיע את הטכנולוגיות הנלמדות באופן יעיל כחלק מתהליך הלמידה.

כולי תקווה, שתבחרו לעבור לעולם המרתק והדינאמי של JAVA ו-JEE.

 

הכותב הוא רוני קרן, ראש תחום JAVA ואינטרנט בג'ון ברייס הדרכה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב